דפים
דף הבית
קלאב פינגווין
קודים
איפה הסיכה?
יום חמישי, 27 ביוני 2013
לטיול יצאתי
שלום חברים!!!
היום נפתחה המסיבה החדשה נפתחה ויצאתי לטיול השלוש תמונות:
בראשונה רואים אותי עם חברים בתוך בית הספר.
בשנייה רואים אותי באקדמיה להפחדות.
ובאחרונה אני בשער של הבית
ספר.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
רשומה חדשה יותר
רשומה ישנה יותר
דף הבית
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה