יום חמישי, 27 ביוני 2013

לטיול יצאתי

שלום חברים!!!
היום נפתחה המסיבה החדשה נפתחה ויצאתי לטיול השלוש תמונות:
בראשונה רואים אותי עם חברים בתוך בית הספר.
בשנייה רואים אותי באקדמיה להפחדות.
ובאחרונה אני בשער של הבית ספר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה